lördag 24 september 2016

Mor och son dag på garnisionsdagen

I går var det mor och dotter tid. Idag är det mor och son. Det är sonen som valde aktivitet. Det var en jättetrevlig dag på P4 och deras garnisionsdag i Skövde. Sonen vill bli yrkesmilitär.
Jag hittade mig en toyboy. Men droppade honom då han var arogant och inte rörde en fena på 4 timmar vi var där :) stel och stiff( staty) flygvapnet hade flyguppvisning och jädras vad det lät.
Broder med dotter sällskapade med oss. Hon och jag var lagom engagerade. Men min broder och sonen gillade samma saker.
Någon gammal veterantank. Jag fick ångest bara titta in i förarens lilla utrymme. Sikt? Nada.
Militären är nog iiiinte my kind of bag riktigt. Detta tält var dock från Usa och runt 1942
Sonen gick med genast i denna veteran grupp från Varberg.
Sedan var det dags för stridsvagn showstrid. Jäklars vad det small. Vi hade ändå öronplugg i.
Sonen och jag i en skogsglänta.
Maken verkar haft en fin dag i Tyskland när dimman väl gav med sig. Ser vackert ut. Detta är det avslutande hålet. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar