tisdag 2 april 2013

Älskar både maken och hans matlagning

Konstig vecka, eftersom man var ledig igår måndag så tycker man att det var "måndag" idag när man arbetade, hade inte sköterskan talat om för mig att det är onsdag imorgon så hade jag gått till arbetet imorgon fast det normala är att jag är ledig de dagarna. Arbetade lite kortare dag och lite mindre bokat men så får det bli med nacken. Var upp och gjorde MR röntgen av nacken men har inte fått reda på resultat ännu. Skulle sedan åkt åkt på städparty hos min förra kollega vilket hade varit så kul, men jag hade inte tänkt på att sonen skulle skjutsas till sin pingisträning och maken behöver bilen för att åka till en ort här brevid och hämta en släpkärra. Synd får bli en annan gång vi surrar och skrattar. Maken lagar en av mina favoriter baconlindade oxrullader med hemmagjort potatismos till kvällsmat, yummi. Trots allt som hänt är vår kärlek genuin och märkligt kan tyckas att man hamnar i en sådan situation som vi gjort. Men så länge vi har kärlek och ömsesidig respekt så hanterar vi det bra. Allt är inte lätt men vi gör det förvånadsvärt bra båda två. Sedan får vi se vad tidens tand kan åstadkomma. En skön kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar