onsdag 3 april 2013

Jaha, diskbråck i nacken

Idag ledig onsdag och maken och jag åkte upp till Köping för hämta upp nya madrasser 2.10x2.10 och sänggavel ifrån Abu Dhabi. Vår förra madrass kom i fel mått då 2.10x2.05 vilken inte passade på kontinentalsocklarna som är 2.10x2.10. Sedan åkte vi upp till Stockholm där maken skulle fixa med sin ena klocka hos den svenska klocktillverkaren Sjöö& Sandström. En härlig solig och vindstilla dag. Vi hade det jättemysigt. På hemvägen körde vi förbi Heron köpcenter för att snabbt äta något och för mig lite även kaffe. Efter det en tur förbi en mc firma då maken älskar sådant. I bilen lyssnade vi på talboken " Brobyggarna" med Bolme som uppläsare. Vi hade även tid för mycket prat. Gott. Sedan ringde min goda vän och livmedicus om röntgen utlåtande ifrån MR röntgen i går. 2 diskbråck i nacken det ena mellan C5-6 & och det andra på C4-C5. Suck, kan jag bara inte någon gång få lite bra besked eller något roligt. Har varit onödigt motigt nu ett tag. Speciellt för att någon annan är ouppmärksam och kör in i oss och jag är passagerare, men det är jag som skadad. Ja allt kunde ju också varit värre absolut, är medveten om det men ändå ledsamt och smärtsamt. Lite bilder ifrån dagen, bild på mig där har jag please jeans och Holly & Whyte dunjacka och en top från samma märke samt skor ifrån Koah solglasögon ifrån Maui Jim och scarf med stjärnor ifrån Deval och armband vitt med stjärnor i läder ifrån Kappahl. Sedan lite bilder ifrån ett mer vårlikt Stockholm mot vår stad även om våren gör sitt bästa där med. God kväll!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar