torsdag 18 april 2013

Träff gamla kollegorna

Idag cyklade i motvind som var som att cykla stillaståendes. Järnspikar vad det blåser. Regnat har det gjort med, men så här början av säsongen är regnet välkommet då det tvättar bort det gråa och sätter fart på det gröna. Har blivit helt såld på talböcker när jag går eller cyklar, helt underbart. Köpte en till på rean en deckare. Sedan träff med mina super roliga "gamla" kollegor på kvarterskrogen Kryddan som vi samtliga gillar. Vi har det så trevligt ihop och så kul att vi fortsätter att träffas vi har redan bokat in dagar i maj och juli, annars lätt tiden bara rullar på. Då tiden går så fort. I morgon har sonen studiedag och det har min lillasysters stora flicka med, så hon ska vara hos moster och kusinen och mysa imorgon, sedan ska jag få åter bilen som varit på lagning och sen.... Ja en ny afterwork med denna gången den kloka väninnan med all visdom man kan uppbringa, är så imponerad av henne och tycker mycket om henne som jag gör med alla mina vänner, ni vänner vet väl om att ni är viktiga? Om jag missat säga det till er så säger jag det nu igen, vänner ni är viktiga för mig och mitt välbefinnande. Blev tight idag med mina patienter och min tid hos sjukgymnasten hade verkligen behövt tiden idag då nacken värker men har ny tid på måndag för akupunktur. Go' kväll av det som är kvar av den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar