lördag 6 april 2013

Slappar lördag

Sov väldigt gott i natt och tog en god långfrukost. Hade en trevlig after work igår med väninnan. Men nacken var olidlig och gjorde så ont att jag fick åka hem. Det straffade sig även idag då nacken värkt mer, så nu ligger jag med en varm riskudde i soffan. Efter frukost tog maken och jag en sväng till en mc butik utanför vår stad. Maken provkörde en KTM och jag gick inomhus i värmen då det trots sol var isande kyligt och då spänner jag mig och då värker det mer. Där inne träffade jag på en gammal klasskamrat som var knutte och tittade på motorcyklar han med, kul att träffas och prata, maken anslöt sig till oss när han kom ifrån sin provkörning. Bilderna är ifrån öppna huset för mc fantasterna ( inte jag alltså) på väg till vår bil på parkeringen hittade vi denna gamla retro volkswagen med det roliga avgasröret utstickandes. Sedan åkte vi hem och njöt av lite grillat och samkväm hemma hos vännerna och grannarna, men sedan kände jag att den där " jäkla" nacken har gjort extrem ont idag så jag behöver få ligga ner så det är det jag gör nu. I morgon söndag, har ju smått börjat ogilla denna dag eftersom den sista tidens tråkiga " nyheter" inträffat just på söndagar. Hoppas dock att den trenden inte upprepas imorgon utan att söndagen blir skön och hoppas nacken är lite mindre stygg mot mig med. Tålamod är inte en egenskap synonymt med mig så nu att ha gått i 2 1/2 vecka med ont gör mig trött och irriterad nu vill jag att det blir bra/ bättre. En skön kväll nu vänner!


Jag på väg in till mc fantasternas eldorado,alltid scarves nu mer då nacken sedan olyckan inte gillar att bli kall :(

Maken ska ut och provköra
Maken i samspråk med min gamla klasskamrat

Haha, sött avgasrör och sedan goda grannarna nedan efter vi haft BBQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar