måndag 1 april 2013

Sol sol sol

Tycker inte om detta hattandes med sommartid och vintertid. Behåll sommartiden året runt tack. Nåja sov gott och vaknade upp till en strålande sol och faktiskt en aningens värme. Rullar ur sängen med min nacke/ rygg och en frukost sedan den välgörande promenaden på 1 1/2 timme. Så skönt inte bara för ryggen utan även välbefinnandet. Idag promenad helt själv men det var många människor ute i det härliga vädret. När jag kom hem hade maken börjat städa ur bilen och tvätta den. Så jag tog fram en campingsolstol och satte mig brevid på garageuppfarten och njöt av solen en stund. På bilderna är den härliga dagcremen för känslig hy jag fick av rara Gislavedsväninnan sedan en bild på solen som jag längtat så förtvivlat efter och sedan bild av biltvättande make och jag liggandes i solen efter min promenad. Därefter dagens outfit a' 238kr köpt från Deval katalogen när jag var på min förra arbetsplats och hälsa på för ett tag sedan. Min förra sköterska tog med dem in till min stad när hon passerade igenom här igår. Kul, de blev jättetuffa på sedan avslutningsvis en bild på vår begåvade katt KF, satt på kontoret när jag hörde något som lät innefrån en bokhylla, jodå en titt gav att katten pressat in sig på ett bottenhyllplan och knuffat ut den röda backen för att själv rymmas lite bättre. I morgon dags för MR röntgen och sedan till ett städparty med mina förra arbetskamrater 5 mil ifrån där jag bor och verkar nu. Ska bli kul att träffas och även se vår katts kattbröder som finns där. Maken och sonen är med en kamrat är på bio och jag ska bara slappa gott i soffan framför TV:n, ha nu en bra vecka vänner!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar