måndag 22 april 2013

Premiär för sonens golfsäsong

Idag drog det igång, det som skall bli säsong 2013 för sonen och hans gelikar i golfen. Premiär på Skövde gk. Alltid svinkallt och dåligt väder när de tränar här. I alla fall förra året. Här tränar de måndag och torsdag och på tisdagar är det Knistad gk som gäller. På bild har killarna i hans grupp samlats i väntan på deras tränare. Sedan står bara bagarna kvar ensamt när gruppen samlas inomhus för lite information. Kul att kollegorna var på plats idag igen, gott och härligt. Har även hunnit till sjukgymnasten och fått behandling då min nacke/ diskbråck varit väldigt elak mot mig. Hem sen och hämta sonen till träningen och slänga in hans disk i diskmaskin, ja då tappar jag väl smörkniven med halvsmält smör rakt ner på mina nya fina byxor.... Suck en go' fettfläck mitt på benet... Den syns nog inte eller... Jo det gör den tyvärr. Förslag hur få bort den fläcken, någon?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar