fredag 19 april 2013

Mys fredag

Skön fredag, min söta systerdotter hade precis som min son studiedag och var hos mig och sonen. Mysigt, vi har målat naglar, spelat puttekulor eller vad heter det? Samt när min syster med hennes son kom för hämta dotter/ storasyster hos moster gjorde vi våfflor. Gick till återvinningsstationen och höll på att trampa på den platta grodan i bild samt såg den annorlunda traktorn eller vad det var. Fick igen bilen som var lagad. Fantastiskt. Sedan piffa till sig och cykla ner på staden för en trevlig afterwork med en bland de klokaste jag vet. Vi skrattade och åt och drack gott. Cyklade sedan hem till 21.00 med lite Mc Donalds till sonen. Nu lite tv tittande och sedan somna till talboken. Efter helgen är kollegorna tillbaka efter sin ledighet dem väl unnat men ändå kul att ha dem åter att prata och skoja med. Go'kväll !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar