söndag 21 juli 2013

Don't drink and dial..

Förklarar härmed semestern officiellt öppnad :). En fantastisk kväll i går med bad i en av vännernas ute jacuzzi. Kvällen var varm och rose'n välkyld. Jo vi fick några varningar om att sitta och intaga dryck i poolen då effekterna inte skulle bli kännbara förräns vi kom upp. Jo så kanske det var också eller så kan det nog vara att det slinker ner lite lättare den avsvalkande " lemonaden"
Hur eller hur så väl på torra land igen kom ju telefonen fram och med det de obligatoriska solklara textmeddelanden man så klarsynt och briljant lyckas formulera. Tog en skärmdump idag när man läste sina texter från igår. Jag har skrattat gott i allafall :) nedan en del av min konversation med min söta sköterska. Kan väl säga som hon avslutar " jag fattar inget" haha vem fattar? Men vet att kamraten sa något på franska som jag skulle skriva som han sa då jag Inte kan franska,ja resultatet ser ni ju också. Kan väl säga att det fanns flera sådana här briljanta texter i mina kontakter med lika många svar som här " fattar inget" ja, så då har vi firat in semestern i år med och kan falla till ro. Nu ligger jag och solar på altanen då det är strålande sol och säkert en 26 grader. Maken har lånat en grannes mc och är ute och kör. Sonen är på Liseberg med en kamrat och föräldrarna till kamraten. Så här ligger jag. Alles Gut mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar