tisdag 30 juli 2013

Gifts... Me like

Jag skrev igår om att makens flight var försenat. Det blev till sist 2 timmars försening och sedan var inte hans golfbag med och så skulle han stå i kö för att anmäla det. Så när maken sent om sider kom ut var hans mycket hungriga fru sur och arg. Vad jag inte först ser är den lilla Victoria Secret bagen på toppen av hans bagagevagn. Maken säger han varsegod älskling, oj vad jag skämdes.
I bagen låg deras fantastiskt goda och underbart doftande bodylotion " strawberries&champagne" fick en sådan lotion av väninnan i Gislaved som både jag och maken uppskattat. Kul att maken kom ihåg det.
Hemma blev det mer väldoft( hmm undrar varför :)  ) men denna gåvan hade maken fått av sponsorn på tävlingen i Frankrike. Parfym ifrån Hermes. D'orange verte. En unisex parfym. Men faktiskt en parfym som maken använt så han får behålla den. Rättvist då kan vi båda lukta gott ;)
Ja, nu lite lunch och sedan i regn cykla till sjukgymnastiken. Sägs inte för att verka redig och duktig utan ett nödvändigt ont. Det hjälper mig med min värk så däri ligger motivationen. Ska jag fortsätta fokusera på positiva saker så är det att jag efter ogräsrensningen i går, har en mycket stel och muskulärt smärtsam ländrygg så just nu känner jag av ländryggen mer än nacken och det är ju bra för då gör sig inte nacken sig till överkuckku över min kropp. Fokus på bra saker :) Go´eftermiddag vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar