söndag 28 juli 2013

Regn!!!

Igår hade vi gosvovven Bente på besök. Jösses som han sov på senkvällen. Denna bild från tv soffan och han sover faktiskt på rygg med tassarna i vädret. Världens goaste vovve och så mänsklig i sitt beteende.
Startade upp dagen med att gå dryga 5 km då jag hade så ont i nacken när jag vaknade. Promenanderna lättar lite på värken och får upp lite cirkulation i nacken. Får erkänna att lite trist är det att fått dessa 2 diskbråck genom att bli påkörd. Åklagaren skickade brev i fredags att han väcker åtal mot föraren som körde på oss för vållande av personskada. Fick också i förra veckan mitt skadestånd ifrån Volvia 3500kr!! Ja inte för att pengar förändrar skadan och min värk men jag kan ändå känna att det är ett hån mot mig. Jag har hitills i alla fall ständig värk, det är jag som får åka och träna sjukgymnastik 2-3 ggr i veckan och det är jag som får gå till fysioterapeuten 1 ggr i veckan för traktions och rörlighetsbehandling. Det är jag som sover illa pga värken. Men hela 3500kr i skadestånd. Ja det suger lite Volvia. Sedan har jag haft en jättebra handläggare på Volvia inte hennes fel. Handläggaren följer bara Volvias direktiv. Men men.....
Efter lunch kom det till sist ett ordentligt regnväder men det blev inte som i Göteborg och Jönköping där de hade stora besvär med översvämningar
Regn regn och regn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar