onsdag 31 juli 2013

Gnäll ger sysselsättning...

Ser väl käckt ut, bild ifrån gårdagens fysträning med utfall i det berömda brysselsteget. Skickar min bild till sjukgymnasten varje gång jag är på gymmet så han ser att han har en flitig elev i klassen :) , idag ingen träning dock. Har så ont både i nacken men även stel i ländrygg. Hmm vad är det för träningsredskap som gett mig det?
 Men som någon okänd klokt sagt " att klaga och gnälla är som att gunga gunstol, det ger en något att göra men hjälper inte till att komma framåt..." sant så bara köra på. Igår var första gången på länge jag jag var iklädd " riktiga kläder" har denna sköna sommar tillbringat mig iklädd i shorts och träningskläder. Men igår kväll åkte vi till makens farfar som är inlagd på sjukhus i en grannstad till oss och då fick jag lov att se respektabel ut någerlunda i allafall. Dagen har annars gått till att kolla upp nya sommardäck till bilen. Jättekul eller inte. Bilar är en dålig affär speciellt när det ska servas eller lagas något. Men nu gungar jag visst gungstol igen :) inte gnälla. Go' eftermiddag vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar