måndag 16 september 2013

Hipp hipp hurra för bloggen 1 år idag :)

Idag är det precis 1 år sedan jag publicerade mitt första blogginlägg. Från början en protest mot som jag upplevde det ytliga klipp och klistra lyckliga bilder som fanns i många bloggar. Sedan blev det mer i dagboksform lite av hur min dag ter sig. Så kul att så många av er följt mig genom detta år. Extremt roligt att ha läsare från många av världens hörn. Jag kan inte se vem som är inne men jag ser att tex 8 visningar från Spanien etc. Jätteglad över du eller ni som stadigt vill ta del av min högst vardagliga vardag. Tack för det. Extra kul hade det varit om ni läsare ville/ vågade kommentera ibland. Bloggens 1 års dag firas genom att titta på sonens golfträning och sedan ska jag vid midnatt upp och hämta ett psp3 spel som har förhandsläpp vid midnatt åt sonen. Yeah... Or not ser inte fram mot det men har lovat sonen. Maken har landat i Italien och närmare bestämt Turin. Väninnin i Gislaved har åkt dit idag också med sin man och deras barn. Hennes man har vunnit denna tävlingen tidigare men jag vet inte om det är på samma bana som nu spelas. Föresten maken skickade idag en bild 
Haha gissa vad? Han lyckades köpa rätt gloss idag. Bra gjort älskling om du läser detta vill säga. Läppliner fanns tydligen inte tyvärr. Så kommer jag även få prova 2 nya glossfärger tack vare makens utsvävningar i Kuidrvat butiken :) . Go'kväll vänner!

2 kommentarer:

  1. Grattis till 1 år och rätt gloss ! Ingrid.

    SvaraRadera
    Svar

    1. tack så hemsk mycket och vad kul,min första kommentar :)/ Y

      Radera