torsdag 5 september 2013

Träff med kollegorna

I går var maken och jag på gymmet. Jag för min sjukgymnastikträning och maken för sin fys träning och aggretionsträning. Han har av psykologen fått i uppgift att försöka hitta ett sätt att få ut sin ilska och frustration över sitt golfspel. Då maken är en snäll och vänlig person är det inte lätt och naturligt finna något sådant. Men boxning i intervall pass var mycket bra för honom.
Ikväll har jag träffat mina gamla kollegor från min förra arbetsplats. Vi träffades på restaurang Kryddan som är mysigt och personligt. Vi äter gott och skrattar  hejdlöst men pratar även om allvarsamma ting som vi alla drabbas av i livet. Jättekul att vi håller kontakten och umgås som vi gör. Imorgon vankas det golf med maken och kollegor till mig sedan lite till golf då sonen ska ha sin golfträning för sin tränare. Mycket golf är det i vår familj. Sedan hoppas jag på att dottern vår kommer förbi hem då hon flyttar hem ifrån Lund. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar