lördag 14 september 2013

Städdag

Raketstart idag på morgonen. Sonen spelat en golftävling på Skövde golfklubb. Jag trodde att han startade 11.10 och det hade han sagt till sin spelkompis. Så spelkompisens pappa förstod att vi fått det om bakfoten så de ringde oss 07.15 och berättade att starttid var 08.40!!! Panik och givakt. Men vi hann få till allt och  sonen hann upp i tid till starttiden. Så nu är sonen tillsammans med övriga tävlande och äter mat samt har prisutdelning på Scandic hotell som sponsrade tävlingen. Så jag har fått städat idag.
Jag hann även med att slänga sopor på återvinningsstationen. Det är inte alltid glass och ballonger och fest och glamour. Det är det ju väldigt sällan egentligen men låt oss säga att städningen var verkligen nödvändig idag. Efter detta så tog Babs och jag oss ner på stan för lite fika tillsammans med en annan vän.
Så här kan det gå när man beställer smink via män. I Holland finns ett jättebra makeup märke " GOSH" som säljs på Kuidrvat  ungefär motsvarighet till Kicks/Sephora etc. Denna bild med namn och färg bad jag maken köpa.
Detta var vad maken köpte.... Juicy orange hette färgen. Hallå var är det logiska tänkandet nu :) när har han sett mig i neon orange läppglans? ( Jag frågade samma fråga till honom men fick inget svar :)  ) dessutom heter inte glossen samma men det var i alla fall rätt märke :)
Jag bad också om denna utmärkta läpp penna. Dock inte av märket Gosh.
Detta var det han införskaffade i märket Gosh. Nåja det är väl tanken som räknas?  :)  Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar