söndag 1 september 2013

Vart tog helgen vägen?

Denna vackra gryning hade maken i morse där han spelade i Wales. Tyvärr blev sista rundan inte bra alls och maken mycket olycklig över det. Det han älskar mest att göra sårar honom också svårast. Jag känner mig skyldig idag till att han blev ur balans denna viktiga dag för honom. Jag var själv hängig i natt då nacken höll mig vaken och funderade mycket( för mycket) och skickade Inte allt för trevliga sms under natten. Jag hade väl ett litet anfall om att tycka lite synd om mig och det fick min älskade att vakna upp till klockan 04.00 i Wales och sedan fick han ligga och fundera över vad jag skrev. Jag skrev inget elakt om någon nu tror det utan bara beklagade mig att det vara synd om Mig!! Fast jag haft en underbart rolig helg med fina vänner, god mat och dryck. Stackars min älskade make.
Nåja trots allt så rullade dagen på med lite typiska söndagsgöror. Handla, tvätta och gå en tur till återvinningsstationen. Gulliga Babs lagade en supergod lunch till oss idag. Imponerad var namnet. Kf låg och stekte sig i solen hela dagen. Ibland tänker man att katt hos någon som tycker om en verkar vara ett lätt och bra liv. Ja, sen var helgen slut bara sisådär ;).  Go' kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar