lördag 6 juni 2015

Hej då och tack Nordea masters 2015

Då var det dags att tacka för oss. Tack Nordea masters med alla sponsorer, tack till Lagade're och deras kunniga team men ändå största tacket till ansiktena för oss spelarfamiljer och spelare. Anna&Annika med deras killar och tjejer. Ni har lyft tävlingen och playerslounge med er härliga närvaro och ert ombonade tält för oss. Ni har fått oss ha kul och mysigt oavsett golfresultat. När man stöter på sådana människor blir man glad och bara fyller på positiva sidan i livet. Tack och på återseende.
Dessa fina blomster fanns i vår lounge men ni teamet i loungen skulle ju ha varenda blomster för bara hur härligt kreativa ni är.
Lite AW innan hemgång i går. Tack för det ;)
Igår var jag även lite omtänksam mot min make :) efter en lång och blåsig dag på banan så tänkte jag att det var trist att handla för maken. Men denna supertävling hade citygross vagn på plats där man kunde handla och där fanns en annan go och glad Göteborgare som sprudlade av energi. Glatt ordnade han kött och potatis till kvällsmiddagen och fina vikentomater tog jag i loungen och vips fanns allt till kvällsmaten.
Medan maken och hans kollega tilllagade maten så gick jag och 2 vänner till oss ner till havet och tog lite vin i pumphuset i väntan på mat och med en vidunderlig utsikt att bara vara härvarande i och njuta av.
Vi hann även så läger i en loungegrupp med utsikt innan maken ringde och sa att vi kunde komma hem och äta. Nu så mot Skaraborg och ännu en gång, tack alla ni energivgivande människor jag mött. Ni vet vilka ni är. En gåva få umgås med sådana människor. Go'eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar