fredag 5 juni 2015

Nordea masters dag 2

Igår var det en underbar kväll och magisk solnedgång.
Borta var kylan, regnet och de stormande vindarna. Hamnen i Borstahusen låg blankt stilla i ett sådant vackert ljus. Balsam för själen.
En selfie på mig och kärleken.
I players lounge firar man den danska national dagen då vi är i Skåne och som en gång tillhört Danmark då förstår man deras samhörighet med grannlandet.
Här är dreamteamet innan start i dag.
Utmed 1:an och vid green var spelarna trygga under dessa 2 trevliga polisers överseende. Kul att polisen är här och alltid trevliga,glada och hjälpsamma. De har en viktig samhällsfunktion och bra att man ser dem i alla sammanhang. Som liten var jag rädd för polisen då de vuxna ofta sa" akta, gör du inte si lr så kommer polisen" tex om man inte åt upp sin mat.... Not så bra pedagogik förstår jag nu som vuxen och nu är vår poliskår en fantastisk kår och viktig samhällsfunktion vars främsta uppgift inte är att fängsla icke ätande barn :)
Kärleken slår ut på 11:an dag 2. Då det är 3 svenskar i bollen och tävlingen är i Sverige så är det stor uppslutning runt den bollen med härligt stämning och support. Kul och tävling har verkligen gjort ett stort jobb och lyckats jättebra. Några läktare ute på banan och lite mer servering och det är perfekt.
Utslag på 12:an och sen gick jag tillbaka till loungen.
Här njuter jag i den vackra chill out loungen. Har lyckats komma i kontakt med fotografen Johan Hampf och ska få köpa dessa. Vi ska höras efter tävlingen. Kul! Nu fingers crossed att maken får en bra runda och vi blir kvar 2 dagar till för jag njuter och har så kul. Go' eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar