onsdag 3 juni 2015

Spelarfrudag och tack Nordea masters och Lage'dere

Imorse hoppade vi spelarfrubussen och åkte till Båstad i Nordea masters och promotorn Lagarde're regi med duktiga Annika vid rodret. Goodiebag fick vi här på Teddykompaniet med en mjuk teddybear.
Nästa stopp var modevisning och drink vid butik N
Här handlade dottern och vänninan.
Min favoritbutik blev Köpmangatan. Fin butik där vi fick bubbel och 20% rabatt. Här spontanköpte jag en kofta då jag frös.
Här är det fantastiskt snygga och trevliga butiksinnehavarna som pysslade om oss. Toppnotch butik.
Nästa roliga butik var second hand butiken 67 kvadrat. Här var det ytterliggare refreshing.
På väg till hotell Skansen.
I väntan på lunch
Så god och smörig chardonnay från USA
Blev förvånad att tenniscourten inte är större i berömda Båstad.
Glada gänget på väg hem.
Vår buss
Några kassar blev det för oss alla.
Nalle från Teddykompaniet i en goodiebag.
Från fruarnas goodiebag. Tack Makiash

Bra shopping på JellyBean och deras outlet
Goodiebag från teddykompaniet.
Ovan min kofta från Köpmangatan och nedan mitt fynd från butik 67 kvadrat. Röda begande Ralph Lauren ballerinor. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar