tisdag 30 juni 2015

Kämpa nu 2 dagar kvar

Så äntligen sol. Upp med fötterna på bordet och bara njut. 
Inte bara jag som njuter utan vår älskade KF som ligger i skuggan och har koll över sin trädgård.
Blå himmel och varmt när jag kom ut från arbetet. Härligt. Maken har åkt till Tyskland denna veckan. Nästa vecka börjar min semester gott. Detta året har varit tufft arbetsmässigt. Bra personal är viktigt, min duktiga sköterska slutar nu och all välgång och lycka till hennes team men nu ska man hitta personal att fylla det tomrummet. Måste påbörja rekryteringsarbetet efter semestern. Nåja det får vi ta då. Alla mynt har 2 sidor. På torsdag sista arbetsdagen och även träff med mina forna kollegor. Inga semesterplaner mer än att vi åker ner till Malmö ett par dagar och Köpenhamn med en god vän och hans barn sedan får semestern bli som den blir. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar