torsdag 23 juli 2015

Botox drygt en vecka senare

En sväng till arbetet för ta in post åt mig och kollegan. Inte mycket som kommer men måste kolla till det också. Passade på köra igen behandlingsrum och diskdesinfektorn. Då larmar den detta felmeddelandet och samtidigt hör jag hur det porlar vatten från reservbehandlingsrummet. Där sprutar det ut vatten i golvnivå. Bryter strömmen och vattnet upphör. Bara börja torka golv. Samt komma ihåg ringa en repratör nästa vecka. Försökte sen ringa Admedical för hjälp diskdesinfektor men semester och ingen hörde av sig därifrån trots jag ringde 2 gånger och pratade med deras extremt otrevliga kundtjänst. Notering nr 2 komma ihåg ringa om diskdesinfektor+ ansvarig för deras dåliga kundtjänst.
Hämtade sedan sonens ID-kort på polisen som blev klart på 2 dagar. Nu bara vänta på mitt och sonens nya pass samt mitt körkort. Igår på en jättetrevlig middag hos bekanta med sen natt som följd. Lite seg idag men liggandes i soffan ser ni nu  botox effekt efter 8 dagar, jag är nöjd. Strax börja piffa sig igen då vi ska till vänner för kvällsmat. Ska bli trevligt. Imorgon åker vi över dagen till Hunnebostrand för liten dagsutflykt. Får hoppas att sonen hänger med oss. Nu vill han aldrig åka någonstans med oss tyvärr. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar