torsdag 16 juli 2015

Still waiting på botoxeffekt

Min lavendelbuske var som en lite större krukväxt när jag för en 8-9 år sedan planterade ut den. Nu har den blivit gigantiskt stor och så fin. Härligt är en sådan vacker och väldoftande växt.
Efter en seg och ensam dag cyklade jag ner på stan till vänner och drack lite vin. Det var någon motorträff på stan så hela torget och fiket var rikligt befolkat. Kul annars är vår stad helt "död" veckor som nu i juli. Ja lite regn kom det också på sluttampen. Sonen ser jag knappt röken av. Kompisar och tjejer, han har träffat någon han gillar säger han. Mysigt och konstigt samtidigt. Mammas lilla skrutt.
Ja snart börjar det hända grejer efter botox bonsnzan. Imorgon bör det börja hända saker. Än kan jag se och skrynkla ihop ögon och pannanan.
Visar ny bild imorgon. En kamrat tyckte dock pannveck inte var lika uttalade. Nya bilder i morgon på bloggen att jämföra med. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar