måndag 13 juli 2015

Hemma igen

Liten summering från min minisemestershopping och nya favoritfärgen mintgrön i olika toner.
Här sitter killarna i går innan middagen och väntar in kidzen som hade egna rum och myste utan päron.
Här är plankan vi hört är da shit på Mandos i Malmö. Jag tog lilla plankan. Tja, ok men inget mer. Själv föredra jag duschessmos istället för pommesfrites. Köttet var mört och fint men totalt osaltat.
Dagens ungdomar. Päronen lite på efterkälken och vips så bär inte benen och mobilerna åker fram :)
Vi gick i fina Pildammen igår kväll efter maten. Barnen? Ja de gick upp på sina rum :)
Här är vi nästan hemma igen. Kamratens son skulle plocka upp en kompis i Husqvarna på hemvägen. Maken lämnades kvar i Skåne då han har lag SM. Vi han bara hem så fick jag åka till arbetet. Tömma brevlådan. Lyssna av telefonsvararen. Göra remissbedömningar . Sonen hann bara landa framför datorn så ringde kompisar och då bara köra ner han till stan. Jag ska hämta honom 22.30. Hoppas han håller tiden. Jag gillar det inte men maken och dottern säger att jag måste kaps navelsträngen. Hmm hoppas allt går bra för mammas navelsträng då. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar