torsdag 2 juli 2015

Yes! SEMESTER!!!!

Nu jäklar i gatan gick vi på semester. Varmt så pass på jobbet men vi var klara med patienter till klockan 14. Sen lite fix. Ett labbarbete strulade så jag får gå till arbetet en sväng på förmiddagen och ta hand om 2 patienter.
Ja, så blev det till sist semester! Vem hade trott detta :) med sol och värmebölja som inledning. Fick väl fira det med en vårsjal från Malena Birger i ull. Det blev även en chokladfondue och marsmallows som sonen och jag mumsade på efter arbetet. Nu snart cykla ner till stan för träff mina gamla kollegor. Imorgon ska vi till Törebodafestivalen där det är Tomas Ledin som lockar för min del. Nedan gosakerna jag fick igår. Tacka söta dr K, jag har redan satt i mig en halv chokladkaka :D. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar