lördag 11 juli 2015

Köpenhamn

Här är extended family igår på kvällsmaten. Hotell Grand Clarion. Mysig matsal. Mat ok.
 Jag åt musslor villet jag gillar mycket.
Idag bytte vi till Malmö och Scandic Triangeln. Vi åkte med Öresundståget till Köpenhamn. Smidigt och solen lös och värmde.
Vi hoppade tivolit och gjorde shopping då det var stor udsalg överallt. Jag nöjde mig med ett par pumps i färgen nude och en midjeväska i svartskinn.( tantvarning sa de andra) men jag gillar dem. Så såldes de ut i skinn för 50dkr så varför inte? Sonen handlade en tischa på abercrombie. Alla handlade utom maken.
Vi åt lunch på 2 olika ställen, jag valde italienskt med tomatsoppa och lite vitt vin. Maken och sonen valde ett steakhouse.
Här är vi nu på väg tillbaka igen efter en lång dag i Danmark. Sonen vill till en basketplan och träna så han och maken kör dit. Vi andra softar på hotellet innan kvällsmat. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar