söndag 20 mars 2016

Lite beauty och need botox nu !

Nyttig helg. Idag har lådor i köket rensats och städats. Ek luckor har tvättats och fått sin årliga oljevax nr 5 från Kvänumkök. Luckorna blir som nya igen. Det är styvt arbete. Imorgon är det kylens och frysens tur.  Sen var jag ute och sprang. Härligt, men det är pollensäsong. Jag har ätit och sprutat nässpray nu i snart 2 veckor. Det är väl nackdelen av denna årstid med all allergi nu fram till oktober/november. Tog en hemsk selfie- "K" need botox nuuu :) och en klippning och slingning. Vilket jag nästa vecka ska få håret fixat hos Lollo i Anderstorp.
Kan verkligen rekommendera dessa hudvårdsprodukter från mene&moy
AHA syra mask kan man ta 1-2 ggr/v och man blir len som en barnrumpa. Men börja med 1-2 min på masken, max är 5 min och den tar. Tro mig. Flådde mig helt för en 2veckor sedan, glömde av tiden fast det sved som eld satt nog med den 7-8 min .
Denna 30% tar jag som nattkräm, sticker skönt i hyn när den aplliceras och man får en skön rodnad som lägger sig snabbt. Man känner hur den verkar.
Sen tar jag båda dessa som dagkräm vintertid. Sommartid räcker det m facial lotion C20 20%. Men man måste ha solskydd när man använder dessa produkter. Då syran peelar av dött skin och nya hudceller exponeras oskyddat för solens starka strålar.
Kan även rekommendera OleHenriksens truth serum collagen booster. Luktar gott, lite godis och funkar direkt. Är verkligen första hjälpen akut för hyn. Smörj in ett tunt lager och genast får man en slät och fin hy med en otrolig lyster. Prova så kommer du märka skillnad bums. Nu natten och min sista vecka innan ledighet inför kalaset den 1/4. Go'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar