torsdag 3 mars 2016

Trött på snö och kallt :)

Brr vill ha sommar nu :) . Efter arbetet ett glas vin med väninnan hemma hos henne. Maken hämtade upp mig på stan sen. Nu är det vår kvällsrutin, mac:arna i sängen och där ligger vi och kollar runt på varsin dator och jag tycker det är mysigt :) speciellt när maken ligger vid mina fötter och kliar på dem :) . I morgon anmäla till krögaren hur många vi blir till mitt kalas. Vi är nu 40 vuxna anmälda och 5 barn. Är ändå lite förvånade över att några inte osa:at alls. Trots tydligt anmälningsdatum. De som varit förhindrade var nog de som snabbast hörde av sig om det. Nåja skönt att göra klart matbeställning nu och kunna släppa det imorgon. Sen ska vi hämta min beställning på systembolaget och därefter är det lite patienter på eftermiddagen innan vi tar fredag och går  troligen på Whiskey mässan i stan en sväng. Inte för whiskeyn utan de har även vin. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar