lördag 26 mars 2016

Sol och sådan j....la allergi :(

I dag är det en riktigt skön dag. Städar och står i. På fredag smäller det mitt 50 års kalas. Ca 65 gäster hemma i vårt hus. Champagnen har fått läggas på kylning i ett eget kylskåp sen får det fyllas på allteftersom vi tar ut flaskor. Katten bara njuter av solen och värmen idag. Jag med egentligen men trots medicinering sedan 2-3v tillbaka så har jag sovit med öppet fönster i natt och vaknade så j.....la allergisk :( känns spm man är sjuk men det är man inte. Näsa och ögon rinner och kliar. Jag nyser så jag blir inkontinent. Nu får jag ta gammal hederlig allergimedicin ( polarmin) funkar bra men blir så trött och seg av den. Är så trött på min allergi, mars-april är ett helvete trots medicinering alltid sen är juli och gråbo säsongen jobbig med. Springa ute är tortyr. Nåja få ta det onda med det goda. Det är ju ändå vår. Jag har ju längtar efter detta. Tänk om man bara kunde slipa allergin.... Det är vad jag önskar mig i födelsedags present. Glad Påsk på er. Go'eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar