söndag 27 mars 2016

Städning, Stc och altantvätt

Vi kör hårt med städning inför kalaset om 5 dagar. Tur att jag är ledig i veckan. Idag storstädning av tv rum? Eller säger man allrum/vardagsrum? Samt sonens rum. Nu är vi varvet runt. Garaget får vi städa efter kalaset då vi har dotterns saker där ute och min systers soffa samt kalasgodiset.... Olja altanen får också göras vid tillfälle efter kalaset. Förra året blev det för första gången inte inoljat då det var dåligt väder mest hela tiden när vi hade möjlighet/ tid olja in det.
 Allergin mycket bättre idag. Blev det redan vid solnedgång i går i kombination med trippelöverdosering allergimedicin. Så idag tränar vi igen. Stc Elins är perfekt. Rymligt, mycket träningsredskap och få människor. Så vill jag ha det men allra helst springer jag ute men allergi nu är det bättre springa inne. Imorgon bitti är det dags påfyllning mina fransar och sen fix med kalasdetaljer. Måtte jag inte missat något? Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar