fredag 4 mars 2016

Vin

Kalas förberedelser pågår. Hämtade min champagne och rödvin på bolaget på fm. Sen på Em en tur till arbetet där mina fina kollegor hjälpte mig behandla 2 kamrater. Tur var det då det var lite knixigt.
Efter det åkte vi till kvantum då kag ville ha skaldjur till kvällsmat. De hade för 199kr denna fina platåmrd färska kräftor, råkor, krabbklor( uppklippta) musslor, rökta räkor, aioli, citron och dill. Superfinplatå till bra pris. Står för 2 pers men jag älskar skaldjur så jag satte i mig allt själv utan de rökta räkorna sommjsg inte gillar faktiskt.
Sen på nya vinbaren med 2 manliga vänner. Maken gillar inte stök och alkohol så han körde oss bara. Vi hade en rolig kväll med skratt och allvarliga samtal om livet blandat. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar