måndag 28 mars 2016

Skön slappardag och en sväng till gymmet

Otroligt, såg dessa popcorn på affären igårkväll. Man lyckas tom mata kalorier på ganska nyttigt godis. Det var colapopcorn och vem vat vad allt var. Någon som provat? Kan det ens vara gott?
Tidigt i morse var det daga för påfyllnad fransar. Provade 13mm nu. Så duktig tjej som gör det.
Sedan kom kamraterna och fd grannarna förbi så vi tog en promenad i ett kylslaget men solig vårdag.
Titta såg idag de första vårblommorna, snödroppar och krokus.
Viol
Och blåsippa
Öh ja har tog namnen slut så en annan blomma.
Som följs av en snnan fast gul blomma :)
Sedan till gymmet. Gillar speinga vilket jag så klart gjorde först och sedan det nya jag fått smak för. Lite funktionell träning. Denna är jätteskön idag tog jag en 3 kg medicinboll och kastar i studsmattan så kommer den tillbaks. Känns i armar, rygg och bål. Sen är det trx band som gäller.
Maken lyfter lyfter skrot, det orkar inte jag. För klen. Kvällsmat ute med vännerna. Imorgon ska jag försöka få någon av vännerna skära bort ett födelsmärke på nyckelbenet. Kom snabbt och ser lite sådär ut. Är jag rödlätt och brännt mig mycket genom åren då jag älskar att sola och sällan lyckas få till det med en solskyddsfaktor. Så jag vill verkligen kniva bort det imorgon. Och det får jag men får se hur omfattande det blir. Ena dr vill låta en hudläkare titta med ett dermaskåp först . Återkommer imorgon hur det utvecklade sig. Go'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar