måndag 24 juli 2017

Green Eagel och inspelsdag

Familjen samlad igen för tävling. Inte igår alla var med ute. Jättekul.
Härligt vara på rangen igen. Inte trångt idag.
Jättefint klubbhus.
Under det röda seglet är en liten minibeach
Med piratflagga :)
Sonen installerade sig direkt i olayers lounge.
Hur fiffigt är inte detta? Ett låsbart laddslåp med de 3 vanligaste laddarna. Jag lämnade själv där min telefon för återupplivning.
Coolt handfat.
Då börjar vi inspel.
Dottern provar på caddie arbetet, arbetade med sociala medier samtidigt. Viktigt säger hon :)
Vackert vid 18:e
Yes please. Den porschen tar jag alla dagar i veckan.
Mys i playerslounge efter inspel.
Det var varmt idag, för varmt för min långärmade tröja och inget under. Jag skulle bära bagen idag. Fick tag på en funktionärs tröja med porsche emblem. Så skön, gick inte bli svettig i den. Vart tog det vägen... tyvärr är kag tvungen lämna tillbaka tröjan. Bara till låns. Nu ut och äta. Svågern med barn har kommit till Hamburg. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar