söndag 2 juli 2017

Vilken sommarkväll i lördags

Igår lördag var en underbart varm och vindfri dag. Ut och sprang med mina blåa och jättesnabba kompressionsstrumpor. Skämt åtsido men väldigt skönt med kompressionstights eller strumpor när man springer.
Sen njöt vi i solen först maken och jag sen anslöt det vänner,svärson och svåger.
Gillar mina nya solglajor vet inte om guldkedjan kan ses ovanpå bågens övre del. Detalj jag gillar och föll för. Samt tonade glas. Skönt ljus i dem också.
Sol och champagne avnjöt vi idag. Så skönt sitta ute och det är varmt. Vi satt ute till midnatt med lite stödfiltar.
Söta Bente använde bordet som huvudkudde och snusade gott i skuggan av bordet men ändå varmt och skönt. Nu går vi in för vår sista arbetsvecka innan semestern. Har ett fantastikt kul arbete men kan ändå känna att jag vill ha semester och vara ledigt. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar