fredag 21 juli 2017

Mys med Bente

Maken är borta denna veckan så jag får sysselsätta mig bäst det går :) har jag gjort genom att läsa om viner ikväll. Så intressant. Mer intressant vad jag kommer ihåg i morgon :)
Gott ha Bente här och mysa med och gå på promenader. Ligger brevid mig i tv soffan med min fot som huvudkudde och likaså i sängen så det känns inte så ensamt. I morgon har jag lånat B' s cykel då kedjan hoppade på min igår när sonen cyklade på den. Tur jag kunde låna den då jag är billös denna veckan när maken har bilen till Skåne. I morgon måste jag cykla till far på hemmet och hjälpa honom det sista innan vi är iväg en vecka. Det är klart vi hjälper honom, han är ensam men lite stressigt är det att alltid få till det och speciellt utan bil men nu har jag ju en cykel iaf :) Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar