torsdag 27 juli 2017

Porsche european open 2017 dag 1

Dottern är taggad för sin caddie uppgift. Uppdrag 1 var att stilkordinera spelare och caddie i cerist..
Klubbhus och vår för veckan playerslounge är jättefin. Vilket uterum.
Maken fick ur sig det sista 23.30 igår och fick sen sova. Kändes bra imorse men matt då han förlorade mycket vätska. Försökt dricka mycket innan tee off idag.
Vad gör jag då? Inte mycket gått omkring lite och fikat mycket. 
Gick ut till 12:an med svåger då han kom.
Sötast caddien på touren lätt denna veckan.
Snyggaste spelaren denna vecka också.
Var ute till 18 och fick se en naken golfspelare försöka rädda sig från vattenhindret. Här klär han av sig till publikens förtjusning.
En tur i tältbyn. Ok men ändå tråkig.
Sen satte jag mig på beachen under en palm och slappa av lite tid efter en ny kaffe och dessert...
Visst är klubbhus fräckt?
En egen beach varför har ingen tänkt på det hemma?
Jag i de fräcka rottingmlblerna med solskydd och utfällbar fotdel så det blir solsäng. Pris? Ca 25000kr så inte troligt jag köper med en sådan :) I övrigt är det dåligt koordinerat denna tävlingen, övernitiska vakter etc. Trodde mer och bättre av Porsche som ändå är stora, tom en hemmaspelares fru höll med.Go kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar