tisdag 4 juni 2013

Brinn i helvetet era jävla idioter!

Hemsk dag idag. Får på arbetet ett sms ifrån maken som varit i Göteborg på ett välgörenhetsevenemang för Drottning Silvias barnsjukhus och golf. När maken checkat ut från hotellet och står i parkeringshuset vid Lorensbergsteatern kommer 2 män upp snett bakifrån honom, tar tag i honom och håller en kniv mot hans mage och rånar honom på sin Omega ocean planet klocka och hans guldhalskedja. Maken blir så klart mycket chockad och rädd. Jag med när jag får hans meddelande på jobbet.
Männen hoppas jag drabbas av all världens elände och 15 generationers total missär. Må ni lida och må dåligt era fruktansvärda missanpassade idioter. Hota någon med kniv, 2 stycken mot en. Svin, svin det är vad ni är. Måtte ni få all världens olycka och plågsam sjukdom över er. Måtte era nära och kära utsättas för samma sak och ångest ni utsatte min make för. Se förbannelsen över era eländiga liv vara förseglad. Må ni brinna i helvetet. Har jag varit klar nog? Stort tack för de fina och duktiga poliserna som tog hand om min make, de var enligt maken toppenbra och han upplevde stort stöd och omtanke, poliserna såg allvarligt på knivrån. Tack söta Babs för de fina liljekonvaljerna.
Ja fast den otrevliga händelsen stannar ju inte världen upp. Sonen har sin golfträning i strålande sol, jag och en väninna tog under tiden en promenad med hennes hund medan vi väntade på att våra söner tränat klart. Maken skall egentligen flyga ut imorgon bitti för 4 v spel. Han vet inte ikväll om han åker i morgonbitti, han har packat men känner sig förståeligt nog ur balans. Vi får se hur han känner sig imorgon. Vi är verkligen inne i ett dåligt stim, hoppas det ljusnar snart. Motgångar för länge gillas inte. Go' kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar