lördag 8 juni 2013

Ok dag och lite prinsessbröllop

Hämtat mig lite till idag. Kunnat sova inatt och värken i nacken idag uthärdligare. Maken tränade puttning idag som började inomhus med SAM puttlabb.
Efter den analysen satt jag ute i solen då maken tränade ute sedan. Lokalradion ringde igår angående knivrånet maken blev utsatt för. Men idag när vi var på makens träningspass så ringer även tidningarna om denna händelse. Först GP och sedan lokaltidningen. Det river upp känslorna varje gång. Att media inte förstår det.
Ja sedan hem för lite prinsess bröllop, hamnade som tur var på första parkett och fick bra plats och såg allt ifrån min plats. Maken serverade mig mat. Ville ju inte riskera bli av med min position i denna trängsel ;)
Japp, där satt den bröllopskyssen. Då var det snart dags för lite mat och fest. Blir spännande att se vad min kock hittar på åt oss ikväll. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar