söndag 23 juni 2013

Trädgårdsarbete litegrann

I morse hade sonen och KF lite mys ihop. KF är inte den jätte sociala katten men sonen kan göra otroligt mycket med katten utan att katten går iväg eller ens vaknar till.
Denna bild tog jag dagen innan midsommar när sonen var uppe och badade på Billingehus utebadet. Det var en underbar kväll. Utsikten är milsvidd en klar dag som denna.
På Billingehus finns också bandybanan som även är för allmän åkning men nu är här ingen is såklart. Dagen som gått gick till att klippa till våra lingusterhäckar runt tomten sedan var jag faktiskt uppe på Billingehus och sprang 5 km lugnt och försiktigt. Otroligt skönt att få springa lite igen men vet inte om diskbråcken i nacken tyckte det var lika skönt. Ligger just nu och vilar nacken då jag fick värk och huvudvärk efter att jag sprungit men det var det värt i såfall just för att det var så kul att springa igen och extra roligt var att jag sprang med både sonen och maken tillsammans, om ej ihop men samtidigt. Sedan hem med lite grillad oxfile med svärföräldrarna och avrundade med en omgång yatzy. Mysigt. Go' kväll vänner där ute av det som är kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar