lördag 29 juni 2013

Definition av fynd samt laddar inför Landvetter

I dag kommer det häftiga regnskurar om vartannat. Så skönt att titta ut och se strävsamma Robiz jobba på utan gnäll. Jag är dock lite orolig att Robiz drabbats av lite demens. För nu har jag hittat "han" ståendes 3-4 ggr ute i trädgården med fel meddelande att han behöver " laddas manuellt" han ska ju automatiskt gå till sin laddstation när strömmen börjar ta slut. Nästa demens tecken är när jag tar hem honom till hans dockningsstation/ laddstation så backar Robiz ut direkt och börja klippa... Typ 30 sekunder för att få upp fel meddelandet igen. Tur att jag ska hämta maken ikväll på Landvetters flygplats så får maken se vad som fattas Robiz eller om vi behöver kalla hit Dr. Söderströms igen.
Ja, så har jag gjort lite fynd på rean, förutom läderclutchen i skinn från igår( halva priset) så hittade jag detta kjol fynd på Lindex och Holly&Whyte. Ni vet väl vad definitionen på " ett fynd" är? Jo, det är " något man absolut inte behöver till ett oemotståndligt pris" och det stämmer in på kjolen. Hela 30 svenska kronor eller knappa 3€. Det fanns en strl 34 och den kjolen hade jag sneglat på innan fyndrean men tvekat lite. Men ett fynd går inte att fundera på så bara slå till. Jag tycker fynd och reor är skitkul på ren svenska.
Ja, så kjolen åker på nu när jag om 2 timmar tar bilen ner till Landvetter för hämta upp maken. Allt är ifrån Holly kollektionen utan skorna. Del svarta till vänster är Rizzo och ballerinorna till höger är Adolfo Dominguez köpta i Spanien. Vet inte vilka skor jag tar, får väl se hur de är på sedan. Go' kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar