tisdag 11 juni 2013

Då var det tisdag då!

Började dagen med sonen på tandregleringen. Behöver man säga att någon var trött? 
Idag är det 1 vecka sedan maken blev knivrånad i Göteborg och det är även precis 1 år sedan jag träffade och pratade med den finaste liljan av alla, min älskade mormor Edith för sista gången. Så jag saknar henne. Varje dag tänker jag på henne. Varje dag! Här har jag kommit hem ifrån en trevlig AW med den klokaste människan jag vet. Vi skrattar och äter gott och en och annan djupsinnighet kommer också. Jag har den morgonrock på mig som jag har pratat om i bloggen. Fick den för 10-12 år sedan tror jag av maken vilket han säkert ångrat mången gång då jag älskar glida in i den så fort jag kommer hem. Ful, fläckig, trasig men ack så skön.
Maken skickade en bild på sig ifrån Frankrike. Han kom iväg och när han skulle hämta ut hyrbilen ur ett parkeringsgarage i Bryssel så kände han först ett obehag för det var i ett parkeringsgarage han blev knivrånad förra veckan. Han skulle ju åkt igår efter psykolog besök men hade ju inte hämtat sig tillräckligt efter traumat. Skönt att han kom iväg idag och tack snälla söta vän till oss som körde ner maken till flygplatsen idag så han kom iväg. Är så glad över ni fina människor i vårt liv som finns där. Hopps vi kan återgälda samma vänskap som ni våra vänner runt oss berikar oss med. Tack alla ni, kärlek och respekt till er! Go' kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar