torsdag 8 maj 2014

Eurovisionkval II

Så var det dags för delkval 2 i eurovision song contest. Första kval var riktigt dåligt förutom nederländernas bidrag och om det var ukrainas som jag gillade. Sveriges bidrag? Tja ok är den väl men inte bra tycker jag.
Snälla människor finns det? Ja, absolut. Idag fick jag utan någon anledningen en fin present med golf och lunch för 4 personer på Brevikens golfklubb. Tack snälla söta du. Jag blir rörd över alla fina människor runt mig, förstår inte varför jag förtjänar så mycket fint? Känner mig usel som sällan tänker på att bekräfta andra fina människor med någon fin omtanke eller present. Jag hoppas dock att jag lyckas förmedla min tacksamhet och glädje till alla er ni fina människor. Tack för att ni finns och förgyller min vardag :), idag skulle jag träffat mina underbart roliga kvinnliga kollegor från min förra arbetsplats. Jag fick ställa in det tyvärr, då sonen hade sin golfträning, men när jag kom hemstressande från arbetet för att köra honom, ja då blev det andra bud. Sonen hade inlämningsuppgift till imorgon i skolan. Uppgift att filma en instruktionsvideo, sonen valde att "baka" chokladbollar, upp till affären istället och ringa golftränare och säga ingen träning, ingen kollegaträff, här ska "bakas" vilket jag aldrig gjort. Sedan hem och förbereda allt för en pedagogisk presentation. Resultatet?Jättebra,imponerad av hur duktigt sonen disponerade sin uppgift och i allvaret han tog sig an detta. Samtidigt lite roliga inlämningsuppgifter i skolan tycker jag. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar