måndag 19 maj 2014

Ordentligt justerad

Försökte arbeta fram till lunch idag men sen fick jag ge mig. Smärtan var värre vid diskbråcken jag fick vid olyckan förra året men revbenen gör också ont och får panik på att inte kunna andas ordentligt för tar jag djupa andetag så känner jag hur revbenen rör sig i ryggen och då gör det ont. Nåja efter lunch åkte jag hem helt slut. Men jag orkade följa med maken till sömnmottagningen för utprovning av hans cpap. Bild visar lite olika ansiktsmasker att använda till övertrycksandningsmaskinen som maken ska ha för sina andningsuppehåll nattetid pga av duktig snarkning. Nu ligger jag i soffan och helt förstörd och väntar på makens BBQ. Dottern med väninnan skulle ju landat idag från New York men de missade plant hem.... Så nu kommer de hem ikväll fast fick flyga till Stockholm istället. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar