söndag 4 maj 2014

Sol och kvist igen då

Tidigt i morse åkte maken ner till Skåne för att försöka kvala in till Nordea tour och det är i morgon det kvalet går. Direkt efter det flyger han från Köpenhamn till Madeira för en tävling där. Han är inte frisk än men bättre i alla fall. Han orkade knappt gå 9 hål i går och titta på sonens och farfars tävling. Så nu får trötta kissen hålla till godo med sonen och mig. Man ser det så klart inte på bilden men katten snarkar! Precis som storhusse :)
Ja, och så har jag och sonen fått en släng av makens förkylning också. Vissen och febrig men ändå bra att jag nu sista tiden lyckats pricka in mina feber och förkylningsnöjen på mina lediga helger. Mycket ansvsrsfullt som egen företagare får jag säga :) har kört lite tvättmaskiner idag endast och sedan bara legat i soffan och ömsom tittat på tv:n och ömsom på min fina Dubai silkesmatta jag köpte för massa år sedan under en av resorna där. Älskar denna matta massor. Har inte sett någon liknade. Jag älskar äkta mattor över huvudtaget. De har allt. Fina, varma och behagliga att gå på samt snygga. De är unika och konstverk i sig. Bara att titta på hur mattorna är knutna så kan man först tro att mönstren är samma, men sen ser man att det är människor som vid olika tillfällen knutit mattan och ger mönstren lite olika prägel och skiftningar. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar