söndag 11 maj 2014

Stundar Söndag

Tittade på mellon igår och höll med resultatet för en gångs skull vad avser placering 1-4 i alla fall. Möjligen skulle 2:an the Netherlands vunnit före Austria men var väldigt jämnt skägg på de 2. Tyckte dock att " Conchita Wurst" verkar oerhört sympatisk och ödmjuk. Ja det är nu historia. Morgon softades ihop med KF som vet hur man bäst bara är.
Sedan på förmiddagen åkte jag upp till Wellness SPA&gym på Billingehus som coach Dave nu driver. Ett superfint gym med utrustning och utsikt.
Att springa på löpbandet med denna vy är välgörande för själen. Det är en stor maskinpark som alla har en vidunderlig utsikt. Man glömmer helt hur trött man är när man blickar ut i detta under träningen.
Sedan for vi ned på staden för lite fika och social samvaro med vänner. För att få bråttom hem till sonens golfträning och vi kom ändå 10 minuter sent !! Fy skäms av mig :) I går kom svärmor hem med min kofta som jag har beställt av henne. Den blev jättefin, jag ville haft den till knävecken men svärmor säger att detta garn hänger ut sig så hon slutade sticka på längden när den passerat min rumpa. Nåja den blev jätteläcker och fin att ha till ett linne och jeansskjorts om sommaren infinner sig igen. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar