fredag 16 maj 2014

TGIF&AW

Fredag och äntligen sol igen och lite värme. Vaknar och ser att jag ska på möte med specialpedagogen kl. 8.00 och då är klockan 07.15 när jag upptäcker det. Nåja jag fixade det i tid men en madrömsstart. Sonen har ju dyslexi och har det extra kämpigt med spanskan och läraren i det ämnet. Han vill inte ha den läraren och nu verkar det möjligt att byta över till hans gamla spanskalärare. Då tycker sonen att hans kamrater är viktiga men jag framhärdar att han får nya kamrater i nya spanskaklassen. Vi får se hur det utvecklar sig. Efter skolmötet till coach Daves första gym och hade ett härligt och svettigt pass för att skapa utrymme till dels en invigning av nya folktandvården i stan samt utrymme för kvällens AW med ett tjejgäng. Sedan är kliniken snart på Island för implantatkirurgi kurs och då ska vi en dag bada i blå lagunen som en kvällsaktivitet och då ska ju en bikini på, alternativt burkini inskaffas så jag provar trimma in mig i bikinin ;) ja inte bara därför jag tränar så klart, jag tycker ju om det och mår bra av det så klart. Go'eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar