lördag 17 maj 2014

Lite av varje

Var ju på nya folktandvårdens lokalinvigning med en blomma från mig och kollegan med vår personal igår. Kul träffa på många gamla arbetskamrater och fint hade de fått. Nedan en bild på väntrummet för 250' enligt en säker källa, värt pengarna? Ja, det får man väl tro om man valt att betala den summan. Men fint absolut. 
Lite senare var det dags för AW och en mysig lokal. Fantastiska människor som gjorde kvällen mycket underhållande. Tänk att få omge sig med så spirituella och intelligenta och roliga människor. Energiboost verkligen.
Ja, jag är ju svag för bubbel får medge det. Igår inget undantag och speciellt när det är sol och värme. En tjej är författare och musikpedagog och bara helt briljant underbart rolig. Ja det är de alla i gänget igår förvisso men denna tjejen håller igång många roliga skratt. Underbart
Idag är ju Göteborgsvarvet men jag är inte där på plats då nacken inte klarar springa ännu så länge som det behövs. Men idag körde jag ett löppass med lite backträning på slutet. Kändes i låren idag att jag igår tränade just ben på gymmet.
Så här ser jag ut efter träning, jag blir lite trött på alla instagrammare och bloggare som är " träningsexperter" men bilderna som läggs ut är snygga träningskläder och make up ansikten med plutmunnar som inte ens har en rodnad i ansiktet och ännu mindre finns inte en tendens till svett. Men snyggt och fräckt gör en till " träningsfreak och expert" jajamen så är det minsann. Sen finns det ju fler som med mig gillar att träna och med kroppsfunktioner som svettningsförmåga i behåll. För mig är skorna det viktigaste och att det är funktionskläder för ändamålet. Inte fräcka snitt och färgsättning. Jodå jag har förstått att det är många som tycker det är grejen med träning att just se snygg, fräck och hälsosam ut. Go' eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar