onsdag 7 maj 2014

Wellnes spa& gym

Liten mysbild på Kf igår kväll. Han frös efter blivit blöt i regnet och kröp så nära mig för att värma sig.
Idag åt vi verkligen onyttigt och "ogott" usch jag mådde illa efter den lunchen. 
Så vad göra med den lunchen då? Jo åka upp till cochens nya gym på berget. Fantastiskt fint gym och värsta utsikten över staden och skidbacken
Löpbandet var fint och bra att springa på. När jag ställde mig brevid och fotade utsikten kom detta roliga meddelande upp på displayern " är du där?" Haha klart jag är skulle ju bara fota lite
Här är det lite fria vikter . Imorgon så är det träff med gamla kollegorna efter arbetet och sonen ska på sin golfträning. Får se hur jag får ihop det, sen skulle jag velat träna lite men till det hittar jag ingen tid för imorgon. Go' natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar