söndag 12 april 2015

Done. Over and out.

Så där. 17.30 idag var kliniken klar och färdigstädad. Söta sköterskan kom som en räddande ängel och hjälpte till städa ut skåpen och möblera om. Nu är det kvar en vända till tippen. Vi har varit totalt 8 personer från torsdag kväll till söndag kväll.
Hade väl aldrig trott att det var så mycket när man målar om. Allt blev så fint, dock blev fondvägg inte så som man tänkte sig färgprovet i väntrummet mellan mig och kollegan men jättefin blev fondvägg i behandlingsrummet dock. Nu äntligen ligger jag i mina målar kläder i tv soffan. Tagit värktabletter för nacken som verkligen inte gillade detta måleriarbetet. Helt färdig med blåsor i händerna och trött så jag vet inte vad jag heter knappt. Nu vila nacken och njuta över hur fint det blivit. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar