onsdag 22 april 2015

Träff med kollegor

Jäklar vilken dag.!! Sjuk personal och ordna med papper och vikariat. Hur lösa och få tid ordna med scheman? Telefon som ringer och ja ibland blir det mycket och mitt i detta klämdes en försäljare in. Nåja sent omsider lämnar jag stressat kliniken för att komma ut i en fantastisk värld och dag. Uteserveringarna var överfylld med folk som satt med vin och öl. Musik spelades live på torget och solen gassade. Cyklade hem och tog bilen till affären för handla patientfika och ljus. Direkt ner på stan igen och letade parkering. Sedan iväg på möte med kollegorna som var trevligt men intensivt. En timme senare skulle jag plocka upp en väns son som ska sova hos oss till fredag då väninnan är på kurs. Sedan på fredsg till vännerna i Gislaved för konfirmation sv deras äldsta son. Mitt i detta börjar min bil ikväll på hemvägen låte konstigt. Suck ibland blir det för mycket av precis allt. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar