måndag 20 april 2015

Till optikern

Till optikern idag för nya glasögon, fixade ju arbetsglasögon för ett tag sedan men nu dags för nya privata glasögon med
Svårt att välja, hjälp mig. Min favorit är dessa från Gucci och sköldpadds färgade med stålskalm. 
Samma ögon men lite närmre på övre och undre bild.
Nr 2 på hemlånade glajjor är dessa bågar. Optikerns egna sköldpaddsfärgade med svarta skalmar och kostar nada. På riktigt, denna båge får man och betalar bara för glaset. Bilden nedan.
Dessa gillade jag i butiken men blev nja- nje hemma. Från Skagas sortiment med petroliumfärgad stålbåge och plastbåge undertill. Hemma gillade jag dem inte sen. Nå hjälp mig nu. Vilken ska jag ta? Ska jag ta någon båge eller ska jag leta vidare? Måste säga att Aoptik och dess personal är suveräna. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar